Nytt och fixat

Lägger upp lite bilder på lite fix jag har gjort sista tiden och även lite nya prylar jag har inhandlat osv!!!

Vi börjar med stolen Milo fick av Anita och Rolans när han var bäbis, jag har lackat om den och snygga till den!
Före


Efter


Fick en jättefin blomgrupp av ALK och UG när jag fyllde år. men tyvärr har jag inga gröna fingrar så blommorna dog! men nu har jag bevarat de mesta men gjort en fin ljushållare av den istället...


Har även målat om ett ljusfatsom jag tänkte kasta... men jag tänkte jag kunde prova och se hur det vart... och jag vart helt nöjd faktist


Har fasnat för två affärer i valbo! den ena ligger i köpis och heter smaksak och den andra ligger en bra bit därifrån och heter Madame Nyberg och är paradiset:) tack Joppe för tipset!!!
Visar lite fynd jag gjort...


Har även köpt ett lika fat som det står Frukt på istället för fika...


Sen har ju våran älskade spararne en massa fina saker åxå... kunde inte låta bli denna tea bags...sååå snygg!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0