Ortopeden

Idag är det äntligen dax!!!
I torsdags ringde jag till ortopeden och bad om en tidigare tid då jag igentligen hade tid den 23:e...
men värken i tummen blir bara värre och värre för varje timme...
så idag är det äntligen dax...
i lördags var jag in till familjeläkar jouren, efter en vaken natt med sjuk smärta så fick jag pencillin IGEN!!!
¨ändå har det blivit värre och värre för varje timme...visst det tar några dagar innan det vänder...men jag tror inte på pencillin...funkade inte ett skit förra gången så varför ska det hjälpa nu???
Tummen är större än någonsin och är röd/blå och har tom valkar pga svullnaden, tummen spricker snart... och då skojar jag inte...!
Så jag hoppas verkligen att dom kommer att operera tummen IDAG!!!
Annars åker jag hem och sågar av den jäveln....
7 månader med värk är fan inte normalt... känns sjukt att "slösa" föräldrardagar på att vara dålig och ha ont...





Kommentarer
Postat av: Theres/Rottis77

Ohhhhh hoppas verkligen att dom "lagat" din tumme nu och att det bara blir bättre och bättre nu. Är jobbigt att gå och ha ont hela tiden, det tar på ens krafter. Kram

2011-02-17 @ 05:29:58
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/
Postat av: kentAA

Hur gick det, amputering?

2011-02-19 @ 07:36:50
URL: http://kentaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0