Röntgen och krupp/astma!!!

I natt vart det sent då jag har hört på Milo att det är dax för krupp igen ett par dagar... och i natt satte det igång...det värker i hela min kropp när jag hör det första syntomen, jag får panik och vill bara skrika... det finns inget som jag hatar så mycket som krupp/astma....
jag hoppas verkligen att Elias inte kommer få samma problem som Milo har...
Förkylningsastma har Elias redan, men jag hoppas att det är lindrigare än Milos!!!
efter Milos kruppanfall som varar i ett par timmar så somnade han lugnt och ja, då fick ÄNTLIGEN mamman åxå sova en liten stund innan det var dax att ta kille nr 2 som ville knöla hela natten...*suck*
sen en stund innan kl 6 vaknade han och hade morgon...och jag bara vill sova!!!men bara kliva upp och hoppas att kaffe gör en pigg!!!

idag på morgonen så ska mamma ha Elias (och Milo nu när han får stanna hemma från dagis) så ska jag åka in till gävle på röntgen med tumfan...ÄNTLIGEN har en läkare skickat remiss till röntgen och en handspeciallist...
efter 6 månade med en icke fungerande tumme så var detta en befrielse... i 6 månade har jag väntat på röntgen och ingen läkare som lyssnat på mej utan vill prova en massa metoder som bara fått mej att lida mer...
men nu kanske vi närmar oss ett slut på denna skittumme...
läkaren frågade om jag skadat tummen tidigare och var med säkerhet säker på att denna skada beror på min tidigare skada...
helt sjukt att över 20 år senare får man problem....
han tyckte jag skulle ta kontakt med mitt försäkringsbolag, skolan mm och kräva erkättning... men jag har svårt att tro att dom kommer att göra nått när det är så längesedan olyckan skedde...men skulle inte sitta fel med några extra slantar!


Kommentarer
Postat av: Joppe

Vad skönt att du har fått reda på historien bakom den onda tummen! Klart du ska ringa, man kan inte få mer än ett nej :)

Kram!

2011-02-05 @ 20:50:15
URL: http://obetydligadetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0