Världens dyraste banan på SPORTYS

Igår var vi till leklandet SPORTYS i Falun!
Milo trodde nog att han var i paradiset... han lekte och klättrade till max...
ibörjan var han lite smått feg...men sen jäklar han inte vi med...
Vi började leka i småbarnshörnet, men det var bara kul i ca 15-20 minuter...sen skulle han till den STOOORA kätterställningen som var enorm.... och efter att vi följt med han upp ett par gånger så sprang han där själv...

Sen var det dax för mellis och vi gick till cafeterian och handlade... köpte en banan, kaka och läsk till Milo, själv tog vi en kaffe och kaka..
När vi satt vid bordetoch fikade så tittade jag på kvitto, jag hade köpt en halvbrun banan för 50 kr....50kroner för en banan... måste vara världens dyraste banan....
så kaxig som jag är gick jag till kassan och frågade vad en banan kostar... tjejen svarade 5 kr.... så ja, jag fick tillbaka 45 kr:) så världens dyraste banan vart billig till slut...tur man tittade till på kvitto!






Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, 50 kr för en banan, det hade vart något det! =)

2011-02-21 @ 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0