Konstigt folk finns det!

Satt i morse på FB med en kopp kaffe och tittade runt!!!
en kille som jag inte känner och har inte den blekaste började skriva...sen hade han även börjat skriva till mamma... mamma ringde mej och frågade vem det var...
varför har man vänner som man inte känner för??? är det status att ha många vänner eller vad är det frågan om???
jag har plockat bort många som jag inte ens säger hej till på bruket... varför ska man ha sådanna som vänner för??? ja, ännu engång har man blivit påmind om att det finns konstigt folk!!!

Här stressas det på för fullt... känns som om jag skulle behöva minst 70 timmar till varje dygn.... hur ska jag fixa detta??? hinner knappt med de vardagliga sysslorna som måste göras... sen får man höra att man inte kommer och hälsarpå folk.... snälla ni som gnäller att vi aldrig kommer och hälsarpå... tänkefter när ni var till oss sist istället... ni som gnäller sitter hemma utan barn och ja, ni har det lättare att ta er iväg!!!!
Skulle behöva ha barnvakt någon helg så man hinner städa undan och sortera skit som ska till tippen...men känns inge kul att lämna bort barnen för nått sådant trist... vill ju ha mina killar hemma ja:) (hönsmamma, JAA)

Bjuder på lite bilder åxå!!!


Milo på sina skridskor... vart ju några vurpor lär jag säga...


Gott med gröt:)




Gladskiten!


Bröderna grus




Kommentarer
Postat av: Joppe

haha! Jag håller med dej till 100% Anna! Vet inte hur många jag tackat nej till. Människor jag inte ens vet vilka dom är! Helt rätt :) När tar vi tag luggen då?

kram J

2011-01-24 @ 18:38:52
URL: http://obetydligadetaljer.blogg.se/
Postat av: Theres/Rottis77

Vilka bra bilder! Den på Milo när han åker skridskor är ju helskön! Nu förstår jag att du tycker Signe är liten hihihihi, han är en stadig bit, men verkar väldigt tidig, sitter ju redan jättebra, det gör inte Signe i än.

2011-01-26 @ 07:19:30
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0