Många project på G!

igår var vi till borlänge och tittade efter skor till mej!
jag kom på att jag inte har haft ett par rejäla vinterskor sen man gick på lågstadiet eller nått i den stilen... så är jag inte värd ett par rejäla, snygga och dyra vinterskor då????
jag har tjatat om rejäla vinterskor i flera år nu men är alltid för snål...så mina gympadojor får duga...
Jag är den som ALDRIG köpt skor till mej själv för mer än 3-400kr....(och då svider det) men jag kan säga att dom här kostade mer än dubbelt så mycket...så nu har jag ingen ursäkt för att INTE vara ute i snön och leka:)


jag bara ÄLSKAR mina nya skor!

när jag ändå var i kupolen så LÄR man ju bara gå in i panduro Hobby ochshoppa...älskar den affären...finns så mycket roligt plock!!!
så nu måste jag börja med alla mina project som jag har satt igång eller tänkt göra...

trähjärtan som jag har målat vita...kommer bilder på resultatet när allt är klart...


Min kära trälåda...ska planteras lite blommor i den sen när jag hittar några som passar...självklart blir det plast blommor!!!


Lite färg, duttar och schabloner som ska användas till en varsin stol till killarna!!!

Visar lite bilder på project rust av hallen...den är inte klar än, fattas  vägg med tapeter ochen massa lister innan vi är klar.... men det kommer snart det åxå...allt finns för engångskull hemma...

trappen under målningen...har tyvärr ingen bild från före..men som jag hoppas ni förstår så vill jag INTE ha den bruna trappen..

Nu är det bara tapeterna som ska bytas och lister så är det snart klart här åxå!!!


sådan far sådan son!!!bara han inte får blodadtand och vill riva i alla tapeter!!! räcker att han Målat på nya golvet i tvrummet och på den nymålade panelen....

DETALJER



skyllten som var mitt tidigare project...vart supernöjd med plaseringen och resultatet!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har nästan exakt lika skor! De enda som skiljer sig är snörningen annars är dom precis lika. Och jag kan då tala om att jag har aldrig varit mer nöjd med ett par vinterskor! :)

2011-01-10 @ 18:56:52
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Allt blev kanonfint Anna! Tack för kaffet igår också :) Så trevligt så!

2011-01-11 @ 14:43:57
URL: http://obetydligadetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0