Nu drar det iväg igen!

Elias tänder växer värre än ogräset här hemma!
nu har även tand nr 7 kommit och jag ser att även tand nr 8 är på väg att titta fram...

I natt har Elias sovit borta utan mamma sin för första gången... men kan ju inte klandra mej att jag lämnar bort han ofta:)
snart 10 månader och sovit borta för första gången!
det var mormor som fick äran att skämma bort lillfisen!
jag, gubben och Milo var på fest i hästbo hos finaste Ingela som fyllde år!
Milo var riktigt nöjd att få leka med dom stora killarna, spelade kubb, lekte jaga och en massa bus!
nu när jag vaknade på morgonen låg Milo och drömde och pratade i sömnen. -Emil kom, kom Emil och spela ropade han:) ¨å jag tror att han var mer än nöjd över att få följa med på fest:)
än sover han, men kl var ju närmare 12 innan vi kom i säng och somnade...så jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS han tänker sova LÄÄÄNGE idag...

i kväll är det årets höjdpunkt i Hofors... crusing!!! gissa om milo tjatat om crusing... han älskar raggabilar och ännu bättre är det ju när han får åka i en:) så ikväll ska han och pappa crusa lite med farmor och farfar:) LYCKA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0