Den har hittat tillbaka

den efterlängtade och saknade, helt underbara solen har ÄNTLIGEN hittat tillbaka! Med solen kom även värmen!
helt underbart att vara ute igen...finns så mycket mera att göra om dagarna när det är sådant väder...
denna vecka har vi varit sociala!

på måndag morgon ringde jag till min mormor för att kolla om dom hade nått planerat... och det hade dom inte så då sa jag bara att dom skulle få komma ut och fika lite...
packade in fika i bilen och blåste upp till hyn för lite bad och sol!
Elias tog sitt livs första dopp!!! ja, om man inte räknar badkaret då... där satt vi i solen i ca3 timmar och hade det mysigt... Mormor och morfar var så nöjda och glada...
efter det åkte vi ut på landet till Ingela och curt för lite fika och lek...
 
igår Tisdag så var vi in till sandviken och köpte pressent till pappan i huset som snart fyller år... sen tog vi en vända till Anita och Roland (tomas farmor) där fick vi lite saft, kaffe och bullar...
sen drog vi rakavägen till Årsunda och besökte dom bästa där...
Milo var nöjd med att leka i gräset med sin bror och jag och sussi satt i solen och pimpla kaffe!
när vi kom hem fixade vi lite käk och sen åkte Milo, pappa och farfar i raggabilen till kvarnbacken i storvik för lite fika och titta på raggarbilar!
och idag blir det att leka med alla 5 barnen hos Cicci och Patrik!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0