ingen tvekan om.....

Milos största intresse!!! motorfodon!!!
Allt som har motor är hans stora intresse....
I flera dagar nu har han tjatat om att åka moppe... självklart får han åka med på pappas moppe, men det är inte pappa som ska köra, utan det är mamma:)
vi har spenderat flera milo på moppen runtom hofors, vi har utforskat massa småvägar och kvarteret här hemma kan vi utan och innan...
själv har jag sjuk träningsvärk i ljumskarna och insidan av låren då han sitter framför mej och jag kniper fast han med mina lår.... men kul har vi!!!

sen skulle jag vilja göra en liten ändring på förra inlägget.... En lördagkväll i sandviken ska det stå...
crusingen var en hit för grabben, då han fick se massa raggabilar och själv åka i en i flera timmar... han njöt verkligen...på vägen hem grät han och ville inte åka volvo (som han i vanliga fall tjatar om)

Nu på lördag är det bessemerfesten här i Hofors och ja, det innebär massa roliga aktiviteter för hela familjen... marknad, LANGOS, karuseller, öltält mm mm...
På lördag ska Tomas och Milo på dragrecing i böle... och jag vet att Milo kommer att älska det... själv ska jag och elias vara hemma och poa!!!
för min del så blir det nog, säkert, eventuellt utgång... typ 5-6 år sedan jag var ut på bfesten...så det är på tiden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0