tiden går fort!

var längesedan jag uppdaterade bloggen!
Börjar känna av livet som 2barnsmamma...
har tidigare tyckt att det inte varit något problem då jag har världens snällaste ungar!
Men över en natt vaknade jag upp ur min dröm!
Milo är inne i en trotsig, bråkig och kaxig period... lilla söta snälla elias har förvandlats till en gnällspik och är ALDRIG nöjd (känns det som)
jag tror han håller på fler tänder, så han grinar och skriker massor och när elias är som värst så bråkar milo 1000gånger mer....
jag önskade att jag kunde klona mej i ca 4 exemplar....MINST!!!
1 Anna med milo, 1 med Elias, 1 som sköter hemmet med städ, tvätt matlagning osv och en Anna som klipper den vidrigt långa gräsmattan, staplar berget emd ved, som snickrar klart allt här hemma, som städar upp på tomten och ja, som bara fixar här ute...
Men hur i HELVETE ska jag hinna med att jobba??? måste ju vara en omöjlighet!!!!

Sen har även våran Mellis flyttat hem till oss... Hon skuttar löst i hallen på övervåningen några timmar varje kväll och verkar trivas kanon här hemma... Milo bara ÄLSKAR henne, och även jag gillar henne skarpt!!!

vad har annars hänt då??? inte speciellt mycket...
dagarna bara flyter på i full fart... och det sägs att tiden går fort när man har kul.... men jag vill säga att tiden går fort fast det inte händer nått kul...

JOO, måste få skryta om Milo...IGEN.... han som ratat toa och potta... vi har försökt så länge...men tyvärr så har han inte alls haft nått intresse av att bli rumsren...
I fredag sa jag åt han att nu får det räcka... du är en stor kille nu och stora killar har kalsonger och kissar på toa...!
Milo grät och bråkade och vägrade vara utan blöjan... men envis som mamman är så fick han skippa kalsongerna och bara ha byxorna på sig...
nu har han snart varit blöjfri i snart 1 vecka ... iaf på dagarna!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Han är så duktig :)

2011-06-20 @ 11:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0