1000 tankar

Har fortfarande 38 graders feber...men känner mej ganska pigg...
jag orkar vara på fötterna och göra det som ska göras utan att hålla på dö!!!
men har fortfarande inte den riktiga orken... men det kommer snart...

Idag fick Milo vara på dagis... åhh, vad han vart glad när han fick veta det...
vilken lycka och vad han tjatade hela morgonen om Wille, leka ute och dagis:)
Elias springer runt här hemma i gå stolen och hittar på massa hyss... river i gardinerna och tar
roliga saker i milos rum som han i vanliga fall inte får leka med för storebror:)
men när katten är ute dansar mössen på bordet...

Annars är det massa konstiga saker som snurrar i mitt huvud... jag blir inte riktigt klok...
När ska vissa människor växa upp och beteé sig som en vuxen person och börja ta lite jävla ansvar över sitt liv???
jaja, jag vet nog redan svaret och det är nog bara mitt hopp som inte vill ge upp...

till nått roligare... resan är betald och bokad...
nu återstår det bara att vänta in påsk så man kommer bort ett tag!!!
och dumma jag har berättat för Milo att vi ska åka till Helsingfors igen... och det är ett evigt tjat om att åka båt nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0