Återbesök

I dag ska jag in till ortopeden och träffa handspeciallisten igen...
Måste säga att jag har väldigt svårt för denna läkare... han är av den äldre skolan och väldigt snorkig...
han är ju läkare, han vet och han är ju bäst...så är det bara...så fort jag frågar ¨nått så får jag ett svar som får mej att känna mej som en helblåst blondin!!!
så när jag kommer gå därifrån så känner jag mej bara korkad och fattar iaf inte vad som sagt!!!!
men men...hoppas att jag får svar idag på de dom hittade i tummen och på alla prover som tagits... om jag nu kommer förstå vad han säger....

kom på att Elias vart hela 5 månader i söndags...mammas stora kille... asså shit vad fort det går... och min stora prins är hela 2 år och 5 månader om ett par dagar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0