dåligt

När det sker en olycka ute så brukar folk ställa gravljus vid olycksplatsen...
men här i Hofors så har inte en människa tänt ett ljus på flera dagar där en man i 55 årsåldern dog!!!
Tyvärr så visste inte jag vart olyckan var och jag frågade runt, men ingen kunde svara mer än att det var i närheten av röda korset...
men nu vet jag att många har reagera på detta och det är inte bara jag...
idag när jag åkte förbi såg jag att det var ett par ljus tända där...så nu i kväll var jag och köpte ljus och åkte dit för att tända ett ljus för Roger!!!
men det var bara 2 ljus som stog där och båda var utblåsta...så inte ett brinnande ljus... jag tände dom igen och så satte jag dit båda jag köpte... tyvärr hade blommsteraffären stängt...tänkte även köpa en ros men hann inte i tid!
Jag tycker att det är konstigt att det inte brann flera ljus... Roger kände mycket folk och han var en som ALLA viste vem var...
skamligt av Hoforsborna tycker jag!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ja det gör ont i mitt hjärta att läsa.



Men vad fint det du gjorde idag. KRAM Charlotta

2011-03-14 @ 19:24:03
URL: http://charlottamariajohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0