Första gången på 1-1,5år

Vi är intedirekt bortskämda med att ha kidzen sovande borta...
Men för ett tag sedan sa Milo att han ville sova hos Farmor... och eftersom han har en så snäll farmor och farfar så vart dom nog bara glad...
och i natt har han sovit hemma hos dom... dom lagade Milomat (köttbullar) åt godis och chips och lekte massor...så milo är nog helt nöjd med denna kväll...
och vad gjorde jag och tomas då???
jo vi skyndade oss hem för att städa av, köpte pizza och satt framför tvn och åt... vilket vi inte gjort sen Milo var bäbis och fick tag i min pizzakartong och hade ut läsk och pizza på hela golvet... vilket var typ 2 år sedan....så det kallar jag LYX!!!
sen la jag mej i soffan och bara myste efter att Elias somnat... men jag var inte så långt efter i säng jag heller... sjuk som man är så har man ingen ork alls...
och tur var ju det... Elias vaknade kl 1 och var vaken till och från till kl var 3-3,30 så jag fick inte mycket sömn...
Nu på morgonen så låg vi kvar i sängen och bara myste...såå skönt...elias låg mellan oss och surrade på...och att ligga kvar i sängen på morgonen hör inte heller till vanligheten så det är åxå nått jag kallar LYX!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0