Sjukstuga ala Smålandsgatan!


Här hemma är det bara gubben som är frisk! Ja, det är ju inte så konstigt... hangör ju inget annat än är på jobbet! så när ska han då bli smittad???
Jag har efter 2 vakna nätter sjukt ont i huvudet, dyngförkyld och 39 graders feber nu på morgonen, jag skulle kunna betala massor för att få sova... går lixom runt i en bubbla... Milo har inte sovit mer än till 00,20 i natt sen har han yrat och bökat...på morgonen hade han 38,5 i temp och ligger nu utslagen på soffan och tittar på katten gustav...
Elias hade bara 38 grader nu på morgonen är det som är piggast av oss...han springer runt i sin gåstol och hittar på en massa bus!!!
Vi har tvärslut på alvedon här hemma och ja, jag MÅSTE klä ungarna och ge mej ut och handla...hur F*N kan jag glömma det när jag var på affären i går????


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ring en vän och be om hjälp med handlingen. Inge vidare att behöva kämpa sig ut med kidsen när man inte mår något vidare själv. Krya på er!

2011-03-07 @ 15:57:07
Postat av: Anonym

Se till att bli frisk nu gumman:)

2011-03-07 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0