sjukstuga igen

här hemma känns det som om vi är mer sjuka än friska... Tomas är den enda som klarat sig ifrån allt...
men denna gång så är det bara jag och Milo som är sjuk...
och det får man ju tacka för, att elias är frisk alltså:)
i helgen kräktes Milo och direkt efter det så började kruppen och nu har han feber och är jättesnorig!
själv har jag bara ont i halsen, tät i näsan och lite feber...men känner mej ganska pigg ändå...
eller så är det så jag måste vara pigg...vem vet?

idag försöker jag städa av här hemma... men det är lättare sagt än gjort med 2 vildar hemma...har precis städat undan alla leksaker och så är det nya överallt... *suckar* kommer bli en heldag med städ känns det som....
måste även ner i källaren och tvätta lite kläder....
plus att jag lär vika berget med kläder jag tvättade i helgen.... men men.

Ikväll blir det iaf mat på kina för min del...så man kommer slippa laga mat här hemma':) och det är ju lyx...
tomas och milo tror jag ska få äta korv och makaroner eller pyttipanna...vi får se hur det blir...
jag ska iaf bara snacka massa skit och njuta av att få äta i lugn och ro med bästaste Ulricorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0