Snart helg igen

och det gillas skarpt!
det innebär mys på morgonen, inge stress till dagis och vi kan göra som vi vill!!!
På lördag ska jag på välbehövlig tjejfest... ska bli skönt att komma ut och träffa lite folk...
men jag kommer att hålla mej nykter iaf... orkar inte med söndagen annars...men jag skulle behöva lite vin och bli sådär lagomt lullig... men nepp...
Tomas och Milo håller på att planerar en myslördag utan mamman... Tomas frågade Milo igår kväll vad dom skulle hitta på att äta för mat då och Milo svarade på engång IPPAZ (Pizza)... konstigt tycker jag då han inte är speciellt förtjust i Pizza..han vill ha kebab eller hamburgare när vi äter utemat...men självklart ska min prins få som han önskar... men det får bli en kebabpizza med pappa isf...

Nu är Milo på dagis och ja, jag ska försöka städa av här hemma, bädda rent och tvätta...men är i stort behov av sömn...
elias vaknade kl 04,10 och när jag äntligen fick han att somna om hörde jag hur Milo bökade i sin säng... kl 5 kom han över till mej, Tomas hade redan stuckit till jobbet... milo låg och surrade och hade sig, men när han väl somnade om och jag började slumra in så hade Elias morgon...kl6... så det var bara att kliva upp...så här ser nästan varje morgon ut här hemma... så det är inte konstigt att mamman känner sig som ett slakt....
nä nu lär jag göra ett ryck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0