uppdatering

ja jag är inte så aktiv i bloggandet för tillfället!
och tyvärr så har jag ingen ursäkt heller...

Nu har iaf våren närmat sig här i norr åxå... härligt....soliga dagar, vägarna börja bli bar och infarten är värre än skridskobanan... nu dröjer det inte länge innan tussilagorna vid södra porten kommer...och DÅ är det vår i Hofors... *underbart*

Och nu när det är vår så är det dax att deklarera och självklart hoppas jag at jag kommer fåtillbaka en massa pengar...men det känns som om man får vara glad om jag ligger på 0... jobbade ett kort tag förra åter, sen vart jag sjukskriven och sen kom elias...så ja, försäkringskassan är ju inte dom som drar mycket i skatt om man säger så... så nu är det bara att hålla tummarna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0