Alpnering

Idag var bästaste Ingela hit en sväng!
Hon hade med sig produkter från Alpneringen.
Hon är säljare för Alpneringens produkter (kryddor, såser, desserer, hudvårdsprodukter mm)

För massa med år sedan var jag på ett såkallat kryddparty och köpte på mej massa kryddor. jag fasnade för taco och vitlökskryddan. och dom är supergoda... nu har jag börjat samla på mej igen...

Hon hade iaf med sid dip i smakerna vitlök, dill/gräslök & beasås...såå gott och milo fasnade för bea.. som han åt... men först innan jag köper på mej mer så väntar jkag på att marinaden ska komma...perfect till sommaren när det kommer att bli en massa grilla!!!

För ett tag sedan så fick barnen en solskyddsfaktor 25 av Ingela... Hade inte det varit för att jag är den som jagar brunfärg på min bleka hud hade jag smörjt in mej dagligen med den bara för att den luktade sjukt gott...men jag får nöja mej med att sniffa på grabbarna!!!

För er som vet vad Alpneringen säljer och vill köpa nått så kan ni kontakta Ingela eller ta det via mej så beställer jag det av Ingela åt er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0