Dagens sjukvård

Är ju nått som dagligen står i tidningarna... och inte är det de positiva som kommer fram...
Men å andra sidan så finns det inte så mycket positivt att ta fram!
Själv har jag MÅNGA historier om den negativa vården i vårat land!
och ännu en gång så har Hofors HC glänst i mina ögon *NOT*
och jag vill inte ringa tillbaka igen...
för snart 1 vecka sedan ringde jag ang min bihållsinflamation... men jag kan inte ha bihålsinflamation, jag hade inte varit förkyld i 10 dagar....
Hade sprängande huvudvärk, värk över kinder, ögon och panna. kunde inte böja mej ner för att det vart ett sådant tryck över de områderna, ögonen värkte bara jag ändrade blicken, lixom ilade till som bara den och gjorde ont...
men eftersom jag inte varit sjuk tillräckligt länge så fick jag bara ett nässpray utskrivet...
idag, 11 dagar senare är jag inte riktigt bra än... lite har det faktist hjälpt men har fortfarande huvudvärk och feber... ögonen värker värst på kvällarna... men har tyvärr inte lust att ringa dit och bli nobbad igen... jag är inte tillräckligt sjuk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0