HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS

I morse var det två trötta killar som jag fick väcka upp! kl var 7,15 när jag fick väcka upp en trött elias och halv 8 fick jag väcka upp en ännu tröttare Milo! känns inge bra att behöva väcka dom när dom väl är morgontrötta...
men vi hade en tid på gävle sjukhus på barn med Milo!
Så Elias fick egentid med sin mormor...
i sensommar ska vi börja med en ny medicin till Milo och jag hoppas att den kommer att göra susen och hjälpa han med sina astmabesvär när han blir sjuk!
Medicinen ska vi börja med ca 3 månader innan de perioderna han har som största problem...dvs hösten/vintern... så i sensommar ska vi börja med nya medicinen...
ska bli spännande att se om det kommer hjälpa så bra som jag hört att det skulle göra....

Annars idag så händer det inte så mycket...jag mår fortfarande skit och huvudet väger bly! så det blir nog bara att poa på här hemma innan mina killar ska sova middag och då kommer jag att haka på dom:)


Kommentarer
Postat av: Theres

Hoppas att dom nya medicnerna kommer att hjälpa Milo, ni verkar ha haft det jobbigt innan!

2011-05-08 @ 20:23:40
URL: http://theresochskogstrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0