i år är det sent!

Förra året hade Milo sitt sista kruppanfall innan sommaren 18 mars!
När pappsen fyllde 60 fick vi åka från festen för att besöka Gävla sjukhus med plutten!
I år har han haft flera anfall efter mars... varje gång tror jag att det är sista gången innan skiten tar sommarlov...
Igår kväll lyxade jag till kvällen med popcorn och soffmys... kl 20 la jag Milo...kl 21 gick vi in och la oss med milo i hopp om att han skulle somna och sluta väcka Elias...
och vad fick jag för det??? en klarvaken Milo som låg och surrade och höll både mej och Elias vaken... Tomas som som en stock... kl var 22,15 hörde jag han började dra djupa andetag och strax därefter somnade även jag och elias... flera gånger innan 12 var jag upp och gav elias nappen!
12 vaknade Milo igen och hade jätteproblem med hosta och andning och han yrade en massa...
Hög feber och krupp/astma igen....*suckar*
efter att medicinen gått värka lite så somnade han om, då var klockan 2... flera gånger fram till morgonen gick jag trösta elias och ge han nappen... kl 05,30 var det dax för Milo igen... kruppanfall nr 2 denna natt...
lika bra att gå ner när elias väl sover...
sagt och gjort... Milo ligger nu i fåtöljen och tittar på Vilddjuren och jag sitter här...
Jag HOPPAS verkligen att det är sista anfallet nu innan kruppen/astman tar sommarlov!!!
till hösten får vi börja med nya medicinen och jag HOPPAS att den kommer hjälpa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0