15/11-11

I dag ringde dom från barnomsorgen och meddelade att Elias fått plats på dagis!!!
jag fick inte på samma dagis som milo har... men jag kommer söka mej dit och jag ger mej inte förän jag fått en plats där....
men han har fått ett jättebra dagis nu och det var ett glädjande beskedd....

även jag har varit på HC idag med min onda fot... har gått runt i tomas foppatofflor sen 1,5-2,5 månader och fryser ruskigt mycket om fötterna.... och raggsockar är bara att glömma då det blir tryck på foten!
men han skickade en remiss till röntgen och jag ska dit i morgon... läkaren misstänkte att jag har en marsfraktur i foten... jag hoppas han har fel... jag har varken tid/lust eller ork att gipsa foten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0