Röntgen!

eftersom jag haft ont i min fot ett längre tag nu så ringde jag till HC och fick träffa en läkare som undersökte foten och misstänkte att jag hade en fraktur i foten och skickade mej till röntgen!

väl där så sa ssk i receptionen att jag skulle få vänta meddans en läkare tittade på plåtarna och skulle jag ha en fraktur skulle jag få gå till akuten och få behandling där... annars skulle min läkare kontakta mej....men jag skulle få mer info av ssk som skulle röntga mej....

väl inne på röntgen så fick jag en ung tjej med huckla.... hon tog bilderna och sen sa hon att jag skulle få provsvaren om 7-10 dagar av min läkare...jag ifrågasatte vad hon i receptionen sa.... men NEJ du får åka hem och vänta till din läkare kontaktar dej....

så med andra ord, dom misstänker att jag har en fraktur i foten och får vänta 7-10 dagar innan min läkare kan börja behandlingen....

vart är sjukvården påväg????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0