SKÄRPNING

Nä nu får jag ta och välja.... skärpa mej när det gäller bloggandet eller stänga ner....
jag väljer att göra ett försök att bättre mej!!!!!!

vad har hänt sen sist då`??? MASSOR!!!
grabbarna har fyllt 1 och 3 år... och jag själv vart 1 år yngre :)
hösten har kommit och pang så är det snart vinter IGEN!!! sommaren är då aldeles för kort!!!

i helgen har jag och familjen varit på en sk mini semester i höstmörkret... och shit vad mysigt det var...
vi hyrde en stuga i rättvik tors-söndag... hade en helt underbart lugn och skön helg med massa mys, lek och bus!!!
söndag morgon fick vi packa ihop och åka hem lite tidigare än planerat då Milo vart sjuk och i stort behov av sin medicin som fanns hemma i Hofors....
men tyvärr hade det gått förlångt så det var bara att tillbringa en em på sjukhuset...
nu är milo pigg och glad igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0