sommarens första resa är bokad och betald!

Nu när ÄNTLIGEN våren kommit till oss i mellansverige så planerar man sommaren för fullt...
självklart har jag planerat in en SOLIG och lagomt varm och skön sommar med massa regn mellan 00-03,30 på nätterna....
kan det bli bättre????

Även semestern planeras för fullt...
vi slutar maj med en kryssning... jag, Micke och Milo... Elias får stanna hemma då han inte har så stort utbyte av en kryssning...men nästa år får han åxå följa med....
sen blir det små utflykter i sommar då jag jobbar fram till v30... furuvik, älgparken och ev orsa björnpark...
sen börjar jag min semester med några dagar på Ålan (som jag längtar) och sen drar vi vidare till Finland...
sen beror det på massa småsaker hur länge vi stannar borta... men minst 1 vecka i finland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0