ovälkommen gäst på besök!

Nu har jag börjat jobba efter min mammaledighet! det är faktist skönt att vara tillbaka och kul att få träffa lite folk...
första dagen på jobbet gick galant! måste beropå mina fina jobbarkompisar som är guldvärld!!!
dag två gick bra den åxå...den lilla stund jag var där villsäga....
började kl 7, 9,00 ringde dagis och berättade att Milo har vattkoppor... det var bara att åka och hämta han....
Kunde han inte fått dendär skiten för n¨ågra veckor sedan?? så att jag slipper börja med att vabba???
känns inge kul alls...
det som är skönt är att han är precis som vanligt och det går i 110...
Min mamma kom ner med lite godis och festis till Milo igår eftersom han är sjuk... men han svarade henne bara att
-mormor, jag är inte sjuk...! det är ju bara prickar ju....
stackarn... han förstår inte att han är sjuk... han känner sig ju inte sjuk ju... inte än iaf....

nu väntar jag bara in elias åxå...måtte han få det samtidigt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0