Inskolning dag 1

shit vad tiden går fort... Min lilla bäbis blir nu 1 år 4månader.... snart 1,5 år... helt jävla sjukt ju!
men idag ska han börja på dagis... min lilla plutt.... dagis redan....
jag känner en väldigt blandad känsla.... värre än när milo började faktist...
När milo började kände jag nästan panik och ville verkligen inte det....
nu känner jag att det ska bli kul, samtidigt som jag inte vill!

jag vill vara hemma med mina barn... skulle vilja bli lyxhustru och hemmafru.... bara jobba när jag själv vill...
men nu är det ju så att jag valde en fattig gubbe, så jag får vackert gå och jobba och ha barnomsorg... men jag är ändå rätt nöjd med mitt val!!!
Milo skulle jag ALDRIG kunna tänka mej ta bort barnomsorgen för... han ÄLSKAR dagis... det är höjdpunkten på veckan... förutom lördagsgodiset då :)

och eftersom Elias är mer framåt och tuffare än Milo så tror jag att detta kommer göra han gott...
Tyvärr fick jag inte dagisplats på samma som milo gått... utan nu kommer han att gå på rävlyan... så jag kommer ha han på andra sidan Hofors. de dagar jag börjar kvart i 7 kommer bli svåra.... dagis öppnar halv 7 och lämna 2 barn på två änder av hofors och sen till den 3 e ändan för att byta om och stämpla in...på 15 minuter = OMÖJLIGT!!!

Men skit samma...det löser sig sa han som sket i vasken!

bjuder på bilder på elias ny och nu!





VART TOG TIDEN VÄGEN????


Kommentarer
Postat av: Joppe

Men guud vad Elias var lik Milo på den bilden när han sitter i badet!! Trodde först du lagt ut fel bild ;P sötnos!

2012-02-03 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0