Rusten

Rusten av Milos rum börjar nå sitt slut nu!
Elias rum är färdrustat och ska bara tömmas.

jag ska förklara allt, det är lite invecklat men jag ska göra mitt bästa!
vårat sovrum som vi har nu skall bli Elias, sovrummet Milo har nu ska bli vårat och skräprummet som vi haft som föråd/garderob har vi tömt och rustat till Milo.
hela övervåningen är nu KAOS!
hallen uppe har vi ställt ut ALLT som ståt ivägen under rusten. men nu har vi börjat packa in möbler i Milos rum. sen ska vi bara tömma allt i hans fd rum och ställa in våra möbler i, sen ska vi fixa Elias rum!
sen har vi hallen då... blir nog en massa skräp som skall till tippen!

vi har en hel del möbler vi inte får plats med nå mer. 1 vit kabeltrumma, vitt storrumsbord, skänk, bäddsoffa. blir att sätta ut lite annonser på blocket....

Idag ska vi ner på INS och lacka min gammla köksoffa. som vi ska bygga om till en säng till Milo! kommer bli skitbra...
men det är mycket pul som tar tid...*suckar* jag vill ju vara klar nu ju:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0