Svar till KentAA

KentAA kommenterade ett av mina tidigare inlägg...

Skaffar ni en till blir det ännu mer att rusta och utifall ni skaffar en till gör ni väl en flicka denna gång. Räcker med grabbar i det här området nu:))

Svar: Jag är faktist ganska nöjd med mina 2 hulliganer och vi skulle faktist inte ha plats för en till... Men det skulle vara sjukt kul att få köpa ROSA, Klänningar, fläta hår osv... men synd att man inte kan bestämma själv vad det blir för kön:) men som sagt, jag är nöjd och får sussa andras bäbisar nu... och hur underbart är det inte när man får sova hela nätterna igen... det har jag precis fått börjat göra efter 3 vakna år....

Kommentarer
Postat av: kentAA

Shit vilken uppmärksamhet man fick när man väl lämnade ett fotspår ;)

2012-01-09 @ 21:25:25
URL: http://kentandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0