Vardag igen!

Nu är det första veckan på dagis efter jullovet för Milo!
Men nästa vecka är det slut på vardagen igen....
då börjar Elias sin inskolning på rävlyan!
2 veckor har jag satt av som inskolning innan jag själv börjar jobba igen...

till min stora glädje fick jag byta avdelning...igen.... så nu kommer jag på MIN avdelning där jag känner mej hemma och trivs kanonbra med de underbara tjejerna!
men det var ju absolut INGE fel på tjejerna på förra avdelningen heller...kommer ju sakna dom så klart...men jag har ju nära och bra, 1 våning upp så är jag hos dom:)

jag har väldigt delade känslor inför inskolning och att börja jobba igen....
eftersom jag inte kommer att skaffa nå fler barn så är det min sista mammaledighet...
sen är jag lite orolig för att lämna min lillkille på dagis... jag litar absolut på fröknana... men ändå, min lilla bäbis!!!
men det ska bli jättekul att få träffa folk igen...prata med vuxna och kunna pissa i fred på toa...vilket LYX!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0