saknaden är enorm

Nu har mina prinsar åkt med sin pappa på semester...
saknaden efter dom är enorm...
sitter här hemma och det är så fruktansvärt tyst och jag har inget att göra... inte ens jobb idag...
jag vet att jag ska försöka rå om mej själv och njuta av min egentid och bla bla bla....
lättare sagt än gjort!!!

igår när jag slutade jobbet så blåste jag in till sandviken och handade lite vad som behövs för en rust...
sen hem och rev tapeter och började måla och spackla...
när Micke slutade kom han och hjälpte mej och nu är köket klart... gick fort som bara den...
men vad ska man då göra idag??? jag skulle ju få upp tapeterna i dag ju...
EN STOR MISS I PLANERINGEN


Kommentarer
Postat av: wilma

gillar du itchy daze??! i så fall kan jag berätta att jag känner tomas/sångaren:):D! p.s lägg till mig som länk är du snäll.... har idg redan<3!

2012-07-08 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0