Bloggandet

Nu ska jag försöka ta upp mitt bloggande igen...

sista tiden har det hänt mycket i mitt liv. jag kom till en korsning i livet där jag valde vägen att prova livet som ensamstående 2 barnsmamma. jag känner att jag gjort rätt val och har aldrig mått bättre...

barnen bor hos mej och är hos tomas på helgerna och när jag jobbar kväll... 3 veckor efter att jag flyttat in så fungerar det bra.... och barnen tar det hela ok.... men Milo har svårt att förstå att detta är vårat hem, för hans bor ju i gulahuset.
första 2 veckorna var dom som katt och råtta och milo kom in i nått trotsliknade. men det är ju klart att dom små åxå ska få säga sitt på sitt sätt....
Elias där emot flyter lixom bara med.... men sover som en kratta hos mej.... men jag hoppas det ändras snart.... för jag börjar känna mej som ett slakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0