en dag på parkbadet!

igår hade jag och Milo en Mamma/Milo dag...
vi åkte in till sandviken och badade på parkbadet....
kul som 17, synd bara att Milo är så feg när det är vatten inblandat....
men efter att mamma tvingat han med på äventyr så mjuknade han lite...

jag lurade upp han i dom stora vattenrutschekanorna och lyfte upp han och så bara åkte jag... när vi landade kom han under vattnet och jag trodde att nu är det kört... men nepp... -MAMMA; vi sladdade...IGEN IGEN snälla mamma....

vi hade det riktigt kul och jag blir som barn på nytt på sådanna ställen...
synd bara att det vart ett dyrt bad.... först inträde sen blir det några dagars sjukskrivning... skadade foten ganske rejält och kan inte stödja på den så nu hoppas man på kryckor.... men men.... kul var det iaf....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0