uppdatering

Oj vad jag är dålig på att skriva här....
kanske berorpå att det finns så mycket annat här i livet som betyder så mycket mer än en sketen blogg!

Här hemma är det full fart, som vanligt....
Milo har feber och är förkyld, Elias är snorig men pigg....
själv känner man sig sådär lagomt hängig, huvudvärk, halsen ömmar och irriterar och så är det dendär hälfan som jag skadade på parkbadet i sandviken för 3 veckor sedan...
men jag är iaf åter till arbetet.... men den ömmar och värker efter en dag på jobbet då man gått och stått mycket... men snart blir nog även den bra ska du se....

det är så underbart skönt att ha mina grabbar hemma igen...
dom har varit hos Tomas i helgen och ja, det är tomt utan dom. men tur man jobbat mycket i helgen så man har inte hunnit vara ensam så mycket... sen har jag ju min stora kille som gör mej sällskap
<3 massa kärlek till han och grabbarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0